De laatste dag

26 juli 2016 - La Garita, Costa Rica

We genieten nog van een laatste zonovergoten ochtend aan de Pacifische kust, voordat we helaas weer naar Nederland terug moeten. We rijden terug richting het binnenland, waar we nog een laatste overnachting hebben vlakbij het vliegveld. Ook deze autorit is weer prachtig, langs de kust en door de heuvels, genietend van de prachtige natuur die Costa Rica te bieden heeft. Door de nationale feestdag is het druk op de weg, maar dan maken ze de snelweg gewoon een éénrichtingsweg

We slapen vannacht bij de Vinkeveense Peter, die met zijn Costa Ricaanse vrouw een bed & breakfast runt. Opnieuw een prachtige locatie: de boys duiken nog een keer het zwembad in. De vrouw des huizes kookt een fantastische maaltijd voor ons. 'S avonds schuift Peter aan bij ons in de bar. We maken er een gezellige avond van en krijgen een extra inkijkje in de Costa Ricaanse cultuur. Leuk en gezellig!

Dat was het dan . Vandaag vliegen we terug naar Nederland. We hebben een supervakantie gehad in een fantastisch land. De natuur is wonderschoon, het dierenrijk kleurrijk, de mensen hartelijk en vriendelijk en het klimaat super. Het is een land om verliefd op te worden!