Vleuten - Unawatuna

16 juli 2018 - Unawatuna, Sri Lanka

Ayubowan!

Zo, we zijn er! Je moet er wat voor over hebben en je bent even onderweg, maar dan heb je ook wat hoor 😜. Zondagmiddag 17.00 uur rijden we weg uit Vleuten. Op naar Düsseldorf, ondertussen op de radio luisterend naar de WK-finale. Terwijl de Fransen de world cup omhoog houden, checken wij in voor deel 1: Op naar Dubai. We slapen weinig in het vliegtuig, midden in de nacht mogen we er al weer uit. We vergapen ons eventjes aan de pracht en praal van Dubai en stappen dan weer in voor deel 2: Sri Lanka, here we come! Nu gelukkig wel wat geslapen en na een prima vlucht en taxirit, komen we om ongeveer 18.00 uur lokale tijd aan in Unawatuna, onze eerste stop! De vermoeidheid is gelijk vergeten als we de prachtige plek zien. Schattige hutjes gelegen in een mooie tropische tuin, fantastisch! Het personeel is vriendelijk, we voelen ons gelijk thuis! De boys trekken gauw hun zwembroek aan voor de eerste duik, wij nemen een zwaar verdiend biertje en een wijntje 😜. We eten heerlijke Sri Lankaanse curry, bedenken vast een beetje wat we de komende dagen gaan doen, spelen nog een spelletje Koehandel en gaan dan maar lekker vroeg ons mandje in! De eerste kennismaking met Sri Lanka bevalt goed en smaakt naar meer. Dat komt zeker goed de komende weken!

1. Francis:
    16 juli 2018
    Zo,de eerste jaloersmakende foto’s zijn geplaatst!
    Súper zeg!
    Geniet☺️
    En ik volg jullie vanuit Vleuten
    -X-
  2. Esther:
    Lekker genieten en veel plezier! Prachtig daar, zien we... Koes van ons 😙
  3. Adri en Riet Oorschot:
    16 juli 2018
    Voor het slapen gaan de mail bekeken en zijn blij verrast met jullie 1e blog. Fijne voortzetting van jullie reis.
    Groet en liefs van ons
  4. Theo & Martinet:
    20 juli 2018
    Geniet van dit prachtige land en neem je rust tussendoor,jullie hebben toch vakantie?
    Groet aan de jongens,het is hun aan te zien,dat ze ook deze reis erg leuk vinden!